نیلوفر و مرداب

کتاب صوتی

کتاب صوتی نیلوفر و مرداب

دوستان عزیز ماه آوا

از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۰ خرید محصولات ماه آوا تنها از طریق پلتفرمهای فروش کتاب صوتی امکان پذیر خواهد بود

اثری از
نویسنده تیچ نات هان

هنر دگرگون کردن رنج‌ها

نام اصلی: No mud, no Lotus

ناشر: نشر بیدگل

سال چاپ: 1399

شابک:

دسته بندی: ادبی عرفانی/ دیدگاه

خلاصه:

در کتاب نیلوفر و مرداب، تیچ نات هان، در متن آن حکمتی که رنچ و گنج یا گل و گل، را لازم و ملزوم یکدیگر می داند، راه هایی را برای دمساز شدن با رنج بدون مقهور شدن به وسیله آن معرفی می کند.
او در این کتاب با شفافیت و احساس طربی که اکنون دیگر مهر و امضای اوست، در مقام آموزگاری که هنر شادکامی را آموزش می دهد به ما کمک می کند تا شگفتی هایی را که هم در درون و هم در اطراف ماست بازشناسیم و از آنها اثر بپذیریم، همان شگفتی هایی که در گذر ایام آنها را بدیهی انگاشته و نسبت به آنها بی توجه شده ایم. در همین مسیر او با ما از درنگ کردن، تنفس ذهن آگاهانه و تمرکز عمیق سخن می گوید و از این می گوید که چگونه این اعمال می توانند نیروی ذهن آگاهی را در بطن زندگی هر روزی خلق یا بیدار کنند.

بشنوید:

هنرمندان:
صدابرداری و ادیت سروش اعتصامی
کارگردان رضا عمرانی
تهیه کننده راضیه هاشمی

مدت زمان اثر: 4 ساعت و 5 دقیقه

...

...

دیدگاههای کاربران

تعداد دیدگاه: 0

(برای ارسال دیدگاه حتما باید عضو سایت ماه آوا باشید)

کتاب صوتی توهم آگاهی توهم آگاهی

فیلیپ فرنباخ

کتاب صوتی نیلوفر و مرداب نیلوفر و مرداب

تیچ نات هان

کتاب صوتی بندباز بندباز

ساسان حبیب‌وند

کتاب صوتی فهم فلسفه فهم فلسفه

جون ا. پرایس

کتاب صوتی اندر حماقت حکمت اندر حماقت حکمت

جولیان بگینی

تازه‌های ماه‌آوا

راز و رمز تفکر مثبتنویسنده: کریستوف ژانر ژازلهRating Star
نگاهی اجمالی به کتاب

“ واقعیت این است که امروزه همه جا صحبت از داشتن تفکر مثبت درباره زندگی است، اما کمتر کسی قادر است واقعاً آن را در زندگی خود پیاده کند. از طرفی خیلی‌ها تصور می‌کنند مثبت‌اندیشی یعنی بی‌توجهی به جهان اطراف و بی‌خیالی به اتفاقات پیش‌آمده که البته صد درصد اشتباه است. تفکر مثبت یعنی دیدن و فهم زیبایی‌های جهان، شور و حرارت زندگی. یعنی به جای عیب‌جویی و بدفهمی سعی کنیم جهان را از منظری سراسر خیر و نیک ببینیم. چنین چیزی اول باید در وجود ما و در اندیشه ما باشد. کتاب راز و رمز تفکر مثبت به شیوه‌ای تازه ما را با تفکر مثبت رو به رو می‌کند. به ما راهکار و اصولی را نشان می‌دهد که با شیوه‌ای نو به وضعیت‌های زندگی بنگریم و شادمانه بر آ‌ن‌ها فایق آئیم. این کتاب شجاعت زندگی‌کردن در سلامت و صلح را به طرزی پایدار به ما می‌آموزاند. ”

قطار سه و ده دقیقه یومانویسنده: المر لئوناردRating Star
نگاهی اجمالی به کتاب

“ شاید یکی از بهترین خاطرات طرفداران سینما وسترن در ایران و جهان فیلم مرد با بازی پل نیومن باشد، وسترنی خوش ساخت با درونمایه انسانی شجاعت و احساس تعهد که با تکیه بر فیلمنامه ای اقتباسی از کتابی با همین عنوان تاثیر شگرف ادبیات بر سینما را در معرض دید همگان قرار داد. در سال 2007 نیز بازسازی وسترنی قدیمی به نام قطار سه و ده دقیقه یوما (1957) با بازی هنرمندانه راسل کرو و کریستین بیل بار دیگر نام نویسنده‌ای را بر سر زبان ها انداخت که پیش از این بارها و بارها در نقش رمان نویس و فیلمنامه نویس موفق به دریافت جوایز متعددی شده بود. ”

Local Business Directory, Search Engine Submission & SEO Tools