1100 واژه که باید بدانید

کتاب صوتی

کتاب صوتی 1100 واژه که باید بدانید

دوستان عزیز ماه آوا

از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۰ خرید محصولات ماه آوا تنها از طریق پلتفرمهای فروش کتاب صوتی امکان پذیر خواهد بود

اثری از

نام اصلی:

ناشر: کتابراه

سال چاپ: 1397

شابک:

دسته بندی:

خلاصه:

کتاب صوتی 1100 واژه که باید بدانید نوشته? ماری برامبرگ و ملوین گوردون، شامل اصطلاحات ضروری و کاربردی انگلیسی همراه با تلفظ آن‌ها می‌شود که برای یادگیری و تقویت زبان لازمند. این کتاب که جزو پرفروش‌های مجله barron's بوده، محصول مشترک ماه آوا و کتابراه است.
برای یادگیری زبان انگلیسی در قدم اول باید نسبت به لغات ضروری این زبان تسلط کافی داشته باشید. بدون دانستن برخی از کلمات، امکان فراگیری کامل زبان وجود ندارد؛ چراکه لغات و واژگان هستند که یک زبان را شکل می‌دهند و امکان مکالمه را در بین افراد فراهم می‌سازند.

بشنوید:

هنرمندان:
صدابرداری و ادیت کیان شمس
تهیه کننده راضیه هاشمی

مدت زمان اثر: 11 ساعت و 33 دقیقه

...

...

دیدگاههای کاربران

تعداد دیدگاه: 0

(برای ارسال دیدگاه حتما باید عضو سایت ماه آوا باشید)

تازه‌های ماه‌آوا

تخم شرنویسنده: بلقیس سلیمانیRating Star
نگاهی اجمالی به کتاب

“ رمان تخم شر داستان عاشقیِ دو نسل از مردمان این سرزمین است، نسلی که در بزرگداشت عشق استخوان و جان و عمر می‌سوزاند، و نسلی که عشق و خود را تباه و ویران می‌کند. داستان از سال‌های آغازین دهه هفتاد شروع می‌شود و در سال‌های آغازین دهه هشتاد به پایان می‌رسد، اما در این میانه مدام گذشته تاریخی، اجتماعی و فرهنگی نسل‌های پیشین با امیدها، عشق‌ها، پنهانکاری‌ها و گناهانشان فراخوانده می‌شوند تا نسل تازه بهتر فهم شود. آنچه رمان در پی آن است برکشیدن معنایی برای زندگی آدمیان هبوط‌کرده در عشق و زندگی است. یکی عشق را پیام رهایی و رستگاری می‌داند و آن را می‌ستاید، و دیگری آن را نشانه‌ای شیطانی و فریب‌آمیز برای ماندن در برهوت بی‌معنایی می‌داند. آن‌که او را می‌ستاید با آن‌که آن را مسکوت می‌کند به گفتگو نمی‌نشیند. یکی در غار تنهایی و انزوای ناشی از عشق می‌میرد و دیگری در مبارزه با لشکر ناپیدای بی‌معنای نومیدی و فریب عشق جان می‌دهد. راستی کدام‌یک از آنان بر حق است؟ آیا اصلاً عشق را با حق رابطه و نسبتی است؟ آیا این مفهوم ازلی در دوران‌های مختلفِ زیست آدمی به هیبت زمانه درمی‌آید و خرق? روایت‌های مسلط روزگار را به تن می‌کند و می‌شود آنچه آدمیان از آن می‌خواهند، یا همواره در کسوت باشکوه بی‌مانندش بر همگان رخ می‌نماید؟ رمان تخم شر به این پرسش‌ها می‌پردازد و از همه مهم‌تر نسبت میان عشق و شر و البته خیر را واکاوی می‌کند. ”

زنان توانمندنویسنده: لوئیز ل.هیRating Star
نگاهی اجمالی به کتاب

“ لوئیز ال هی در کتاب زنان توانمند، از ایده‌های قدیم و جدید برای افزودن بر توانمندی‌های زنان بهره گرفته است. توانمند کردن زنان بهترین کار است که در این کره خاکی می‌توانیم انجام دهیم. وقتی زنان سرکوب شده و کسل باشند، همه متضرر می‌شویم، وقتی زنان برنده باشند، همه برنده می‌شویم. لوئیز ال هی در این کتاب تصریح می‌کند وقتی ما در مقام زن مشتاق تغییر حیطه درون‌مان و زمین خودمان باشیم، آنگاه در سطح وسیع‌تر در زندگی عمل خواهیم کرد. هدف آن است که همه زنان خود شیفتگی، خود ارزشی، عزت نفس و جایگاهی قدرتمند در جامعه را تجربه کنند. او با شیوه‌ی بی‌مانند و صریحش دیدگاه‌های تاثیرگذاری را ارائه می‌دهد که تصریح می‌کند چگونه زنان در سنین گوناگون و پس زمینه‌های مختلف می‌توانند به این هدف دست یابند و سال‌های آتی را بارورتر، شکوفاتر و قدرتمندتر از همیشه سازند. ”

Local Business Directory, Search Engine Submission & SEO Tools