خانم اسمیلا و حس برف

کتاب صوتی

کتاب صوتی خانم اسمیلا و حس برف

دوستان عزیز ماه آوا

از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۰ خرید محصولات ماه آوا تنها از طریق پلتفرمهای فروش کتاب صوتی امکان پذیر خواهد بود

اثری از
نویسنده پیتر هوگ

نام اصلی: Froken Smillas fornemmelse for sne

ناشر: نشر نو

سال چاپ: 1394

شابک:

978-600-7439-19-7

خلاصه:

اسمیلا جسپرسن، بیشتر از آن که به عشق بیاندیشد، به برف و یخ فکر می کند. او در دنیایی از اعداد، علوم و خاطرات زندگی می کند؛ غریبه ای عجیب و مرموز در سرزمینی ناآشنا. و حالا اسمیلا مطمئن است که از جنایتی هولناک پرده برداشته است. این اتفاق در روزی برفی در کپنهاگن روی داد. پسری شش ساله از بالای ساختمانی سقوط کرده و جانش را از دست می دهد. پلیس خیلی زود و زمانی که هنوز بدن پسرک گرم است، عامل مرگ را حادثه ای غیرعمد اعلام می کند. اما اسمیلا می داند که سقوط همسایه ی کم سن و سالش، تصادفی ساده نبوده است. او خیلی زود رد سرنخ هایی به آشکاری جای پایی در برف را می گیرد و اطلاعاتی از حادثه به دست می آورد. اسمیلا به خاطر پسرک و البته خودش، سفری نفس گیر به دنیایی از دروغ ، اطلاعات فاش شده و خشونت را آغاز می کند که درنهایت به برف و یخ ختم می شود؛ اسراری عجیب و باورنکردنی که زیر لایه ای از یخ پنهان شده اند.

بشنوید:

هنرمندان:
صدابردار آرش رستمی
انتخاب موسیقی آرش رستمی
کارگردان رضا عمرانی
تهیه کننده راضیه هاشمی

مدت زمان اثر: 21 ساعت و 38 دقیقه

...

...

دیدگاههای کاربران

تعداد دیدگاه: 0

(برای ارسال دیدگاه حتما باید عضو سایت ماه آوا باشید)

کتاب صوتی زیبا و ملعون زیبا و ملعون

اسکات فیتز جرالد

کتاب صوتی ژرمینال ژرمینال

امیل زولا

کتاب صوتی خشم و هیاهو خشم و هیاهو

ویلیام فاکنر

کتاب صوتی به خدای ناشناخته به خدای ناشناخته

جان اشتاین بک

کتاب صوتی راز پرونده مختومه راز پرونده مختومه

آگاتا کریستی

کتاب صوتی معمای کارائیب معمای کارائیب

آگاتا کریستی

کتاب صوتی میدگارد- جلد اول میدگارد- جلد اول

احمدرضا صالحی

تازه‌های ماه‌آوا

کتاب جامع اسرار زبان بدننویسنده: باربارا پیزRating Star
نگاهی اجمالی به کتاب

“ کتاب جامع اسرار زبان بدن اثر آلن پیز و باربارا پیز، شما را بیشتر با کلیدها و نشانه‌های غیرکلامی خودتان آشنا می‌سازد و به شما نشان می‌دهد چگونه از آن‌ها برای برقراری ارتباط مؤثر استفاده کنید و به واکنش‌های دلخواه خود دست یابید. مهم نیست که چه می‌گویید، مهم این است که آنچه که می‌خواهید بگویید را به بهترین روش بیان کنید. بی‌شک ارتباطات غیر کلامی به خصوص زبان بدن تاثیر بسیار ویژه‌ای در ارتباطات امروز زندگی شخصی و کاری هر انسانی داراست. طبق آمار 93% عوامل اثرگذار در ارتباطات امروز به ارتباطات غیر کلامی باز می‌گردد. می‌گویند: "زبان بدن، آن چه که در ذهن شماست را فریاد می‌زند". کتاب جامع اسرار زبان بدن (The Defietive Book Of Body Language) را می‌توان به عنوان یکی از جامع‌ترین کتاب‌هایی دانست که در مقوله زبان بدن تالیف شده است. این کتاب هر قسمت از زبان بدن و اشاره را جداگانه بررسی می‌کند و آن را برای شما به صورت اصطلاحات ساده و قابل دسترس درمی‌آورد. بعضی از اشارات جدا از بقیه ساخته می‌شوند، هرچند در عین حال، ما باید سعی کنیم آن‌ها را بیش از حد ساده نکنیم. ”

نگاهی اجمالی به کتاب

“ این کتاب شما را موفق می‌کند، به همین سادگی! یک راهنمای کوچک صد صفحه‌ای که با خواندن آن می‌توانید به هر چیزی که در زندگی می‌خواهید، برسید. این کتاب پس از تحقیقات و مطالعات عمیق و گسترده‌ی «جو اسمار» نوشته شده است. روان‌درمان‌گرها و مشاوران زیادی هم در نوشتن آن به نویسنده کمک کرده‌اند. پس به این تیم حرفه‌ای و متخصص اعتماد کنید تا در زندگی شخصی، عاطفی و شغلی، به فردی موفق تبدیل شوید. این کتاب پر است از نکات کوچک و بزرگی که برای موفق شدن در زندگی باید آن‌ها را بدانید. ابزارها و راهکارهای این کتاب ساده و کاربردی هستند. خیلی زود یاد می‌گیرید که چطور سیاست‌مدارتر باشید و خوب و درست مذاکره کنید. هنر انتقاد کردن و انتقاد شنیدن را هم می‌آموزید. یاد می‌گیرید که چطور سروقت کارها را انجام دهید، از دیگران تقاضای کمک کنید، و انگیزه دهید و انگیزه بگیرید. حتی درباره‌ی شبکه‌سازی، زبان بدن و فریب نخوردن هم چیزهای زیادی یاد می‌گیرید. خواندن این کتاب به شما کمک می‌کند که از تغییر نترسید و به آدمی ریسک‌پذیر و جسور تبدیل شوید، البته ریسک‌هایی منطقی و معقول. پس از خواندن این کتاب و اجرای راهکارهای آن می‌بینید که چقدر پویاتر شده‌اید، سراغ تجربه‌های جدید می‌روید و دیگر از اشتباه کردن نمی‌ترسید. تمام این مهارت‌ها می‌تواند زندگی شخصی و حرفه‌ای‌تان را متحول کند. ”

Local Business Directory, Search Engine Submission & SEO Tools