هنر برقراری ارتباط

کتاب صوتی

کتاب صوتی هنر برقراری ارتباط

دوستان عزیز ماه آوا

از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۰ خرید محصولات ماه آوا تنها از طریق پلتفرمهای فروش کتاب صوتی امکان پذیر خواهد بود

اثری از
نویسنده تیچ نات هان
برگردان مهین خالصی

نام اصلی: The Art of Communicating

ناشر: نشر ققنوس

سال چاپ: ۱۳۹۴

شابک:

978-622-7064-42-1

خلاصه:

داشتن لحن محبت‌آمیز هزینه‌ای ندارد. فقط باید الفاظمان را بادقت انتخاب کنیم تا بتوانیم دیگران را خوشحال کنیم.» چگونه می‌توانیم از صمیم قلب با یکدیگر ــ و با خودمان ــ در این عصر نوین تکنولوژی ارتباط برقرار کنیم؟ چگونه می‌توانیم تشخیص دهیم کدام ارتباط برای ما خوب و کدام یک زهرآگین است؟ تیچ نات هان، راهب بودایی، فعال و نامزد جایزه صلح نوبل، با به‌کار گرفتن تجربه کاری‌اش با زن و شوهرها، همکاران، و در درگیری‌های بین‌المللی، عناصر سازنده روابط سالم و آگاهانه را فاش می‌کند

بشنوید:

هنرمندان:
صدابردار آرش رستمی
انتخاب موسیقی سروش اعتصامی
تهیه کننده راضیه هاشمی

تاریخ تولید اثر: خرداد ماه 98

مدت زمان اثر: 4 ساعت و 30 دقیقه

...

...

دیدگاههای کاربران

تعداد دیدگاه: 0

(برای ارسال دیدگاه حتما باید عضو سایت ماه آوا باشید)

تازه‌های ماه‌آوا

مادمازل شنلنویسنده: سی. دابلیو. گورتنرRating Star
نگاهی اجمالی به کتاب

“ کتاب مادمازل شنل به قلم سی. دابلیو. گورتنر، روایت‌گر زندگی دختری بلندپرواز است که با بهره‌گیری از مدل‌های لباس مردانه و پیروی از طراحی‌هایی که در عین سادگی، خاص و گران‌ قیمت بودند خیلی سریع به یکی از تاثیرگذارترین و جنجالی‌ترین شخصیت‌های دنیای مد در قرن 20 تبدیل شد. سی. دابلیو. گورتنر (C. W Gortner) در کتاب مادمازل شنل (Mademoiselle Chanel) لحظات دشوار و چالش‌برانگیز زندگی گابریل شنل یا همان کوکو شنل، زنی که شهرت و ثروت در تمام عمرش نتوانست اندوه بشریت را از دلش پاک کند را به تصویر کشیده است. شنل در فقر و نداری در یک منطقه روستایی متولد شد. او بعد از فوت مادرش سال‌های نخستین کودکی را در یک پرورشگاه گذراند و در آن‌جا طرز استفاده از سوزن و نخ را یاد گرفت. پس از آن در کاباره‌ها آواز خواند، خیاطی و کلاهدوزی کرد تا بالاخره یکی از مشهورترین طراحان مد در سراسر جهان و در تمام قرون و اعصار شد. ”

هزاران فرسنگ تا آزادینویسنده: کیم اون سونRating Star
نگاهی اجمالی به کتاب

“ داستان واقعی، پرهیجان و جذابِ فرار راوی داستان(دختری جوان) به همراه خانواده اش از کشور کره شمالی. کشوری که مردمانش در بی خبری محض نسبت به تمام جهان به سر می برند و در فقر گرسنگی همچون زندانیان روزگار می گذرانند. ”

Local Business Directory, Search Engine Submission & SEO Tools