باشگاه پنج صبحی‌ها

کتاب صوتی

کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

دوستان عزیز ماه آوا

از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۰ خرید محصولات ماه آوا تنها از طریق پلتفرمهای فروش کتاب صوتی امکان پذیر خواهد بود

اثری از

نام اصلی: The 5 AM Club

ناشر: نشر نسل نواندیش

سال چاپ: 1398

شابک:

خلاصه:

چگونه نوابغ، غول‌های دنیای تجارت صبحشان را می‌گذرانند تا به موفقیت‌های بزرگ برسند.
فرمول ساده‌ای که می‌توانید به راحتی از آن برای زود از خواب بیدار شدن و بهره ‌گیری از الهام برای رسیدن به یک روز بزرگ استفاده کنید .
روش قدم‌به‌قدم برای استفاده از سکوت و آرامش صبح، ورزش کردن و رشد شخصی.
روشی برای بیدار شدن صبح زود از خواب، به منظور فکر کردن، ابراز خلاقیت و رسیدن به آرامش.

بشنوید:

هنرمندان:
کارگردان رضا عمرانی
تهیه کننده راضیه هاشمی
صدابرداری و ادیت نیلوفر ندایی

مدت زمان اثر: 11 ساعت و 50 دقیقه

...

...

دیدگاههای کاربران

تعداد دیدگاه: 0

(برای ارسال دیدگاه حتما باید عضو سایت ماه آوا باشید)

تازه‌های ماه‌آوا

قانون جذبنویسنده: مایکل لوسیرRating Star
نگاهی اجمالی به کتاب

“ اگر می‎خواهی دلیل واقعی سبک زندگی فعلی خود را بدانی و دریابی که چگونه می‌توانی زندگی‌ات را به شیوه‎ای مثبت تغییر دهی، این کتاب به زبانی ساده دستورالعمل‎هایی را در اختیار تو قرار می‌دهد. در میان تمام کتاب‌ها و منابعی که با موضوع خلق زندگی ایده‌ال خوانده‌ام، این کتاب بهترین و مناسب‌ترین آچار فرانسه به‌شمار می‌رود. مایکل لوسیر در این کتاب نه‌تنها چگونگی بهبود وضعیت زندگی را به شما می‌آموزد، بلکه می‌توانید این تغییر را احساس کنید. او به خواننده می‌آموزد که چطور آگاهانه اتفاقات خوب را جذب و اتفاقات ناخوشایند را دفع کند. اگر بخواهم هدیه‌ای ارزشمند به کسی بدهم، آن هدیه همین کتاب است. آنچه کتاب «قانون جذب» را از دیگر آثار منتشر شده متمایز می‌کند این است که در این کتاب، خواننده حس می‎کند مطالب با سبک یادگیری او هماهنگ هستند. این کتاب به شیوه‌ای نوشته شده است که هر بخش، بر بخش قبلی استوار است و مانند هر دستورالعمل آموزشی دیگری، می‎توانید از ابزار، تمرین‎ها و نسخه‎های این کتاب بهره بگیرید تا با قانون جذب مرتبط شوید. ”

اگر بمانمنویسنده: گیل فورمنRating Star
نگاهی اجمالی به کتاب

“ کتاب اگر بمانم، رمانی عاشقانه نوشته ی گیل فورمن است که برای اولین بار در سال 2009 به چاپ رسید. داستان این رمان به ماجرای زندگی دختری هفده ساله به نام میا می پردازد که با انتخاب های سختی رو به رو است؛ او باید بین وفادار ماندن یا نماندن به عشق اول زندگی اش، موسیقی، یکی را انتخاب کند، حتی اگر این انتخاب به قیمت رها کردن معشوق، خانواده و دوستانش تمام شود. اما روزی، در یک چشم به هم زدن همه چیز عوض می شود. میا هیچ خاطره ای از تصادف ندارد و تنها می تواند اتفاقات بعد از آن را به یاد آورد. او به تدریج و با تلاش زیاد، تکه های پازل زندگی اش را کنار هم می گذارد تا بفهمد چه چیزی را از دست داده، چه چیزی برایش باقی مانده و انتخاب درست برای ادامه ی زندگی اش چیست. ”

Local Business Directory, Search Engine Submission & SEO Tools