اعتراف باز

کتاب صوتی

کتاب صوتی اعتراف باز

دوستان عزیز ماه آوا

از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۰ خرید محصولات ماه آوا تنها از طریق پلتفرمهای فروش کتاب صوتی امکان پذیر خواهد بود

اثری از
نویسنده شهلا زرلکی

نام اصلی:

ناشر: نشر ققنوس

سال چاپ: 1400

شابک:

خلاصه:

نویسنده در کتاب اعتراف‌باز روایت‌هایی از زندگی شخصی و خانوادگی خود را دستمایه قرار داده است‌‌، البته نه با هدف نوشتن صرفا یک زندگی‌نامه یا خاطرات. این کتاب اثری است نزدیک به ژانر ادبیات اعترافی. راوی که همان شهلا زرلکی‌ست در این کتاب تلاش می‌کند تا جایی که محدودیت‌های عرفی، اخلاقی و قوانین نشر اجازه می‌دهد، به زوایای پنهان زندگی خصوصی خود بپردازد. او خواننده کتاب را مخاطب قرار داده و از زندگی شخصی و ویژگی‌های رفتاری و شخصیتی خود حرف می‌زند. در واقع هدف راوی بیان بی‌پرد? خصوصیات و پنهانی‌هایی‌ست که در زندگی روزمره هم? ما هست اما شاید بیان آن به زبان ساده و صریح برای هر کسی آسان نباشد...

بشنوید:

هنرمندان:
صدابردار آرش رستمی
صدابردار سروش اعتصامی
صدابردار کیان شمس
ادیتور آرش رستمی

مدت زمان اثر: 6 ساعت و 40 دقیقه

...

...

دیدگاههای کاربران

تعداد دیدگاه: 0

(برای ارسال دیدگاه حتما باید عضو سایت ماه آوا باشید)

کتاب صوتی سه کتاب سه کتاب

احمد محمود

کتاب صوتی نان آن سالها نان آن سالها

هاینریش بل

کتاب صوتی برای فرداها متشکرم برای فرداها متشکرم

والری تریرولیر

کتاب صوتی به من نگاه کن به من نگاه کن

الهام فلاح

کتاب صوتی اول شخص مفرد اول شخص مفرد

هاروکی موراکامی

کتاب صوتی دو دنیا دو دنیا

گلی ترقی

تازه‌های ماه‌آوا

به خودت اعتماد کننویسنده: هیدر موناهانRating Star
نگاهی اجمالی به کتاب

“ کتاب به خودت اعتماد کن را از جهاتی می‌توان به همه افرادی که همه‌ی تلاش خود را می‌کنند تا در زندگی بی‌نقص و تمام عیار باشند هم معرفی کرد. چرا که سخت‌گیری بیش از حد نسبت به خود برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران در نهایت افراد را با کنار گذاشتن خود واقعی‌شان رو به رو می‌کند؛ اما نباید فراموش کرد که بسیاری از افراد تنها از بیرون بی‌نقص به نظر می‌آیند و همه افراد مشکلات خود را دارند. موناهان در این کتاب به ما می‌آموزد که چطور از اشتباهات گذشته درس بگیریم و با قدرت به سمت آینده حرکت کنیم. نویسنده در ابتدای کتاب ذکر کرده است که مطالب این کتاب تجربه‌های واقعی اوست که در زندگی خود داشته است. تجربه‌ها و داستان‌هایی که بسیاری از آن‌ها اگرچه دردناک و حتی خجالت‌آور هستند اما تک تک آن‌ها باعث رشد موناهان به عنوان یک زن موفق شده است. در واقع این کتاب توضیح می‌دهد که مسیر مشخص و یک شکلی برای رسیدن به موفقیت برای همه وجود ندارد. چرا که افراد با نگرش‌های متفاوت خود مسیرهای متفاوتی را برای رسیدن به موفقیت طی می‌کنند؛ اما ابزارها و تکنیک‌ها می‌توانند شبیه هم باشند. در نهایت این کتاب شامل درس‌ها و تمرین‌هایی است که مبنای آن تجربه‌های زنی است که با وجود شکست‌ها و مشکلات توانسته اعتماد به نفس خود را تقویت کند و در مسیر دلخواه خود در زندگی قدم بگذارد. ”

سوال‌های درستنویسنده: دبی فوردRating Star
نگاهی اجمالی به کتاب

“ کتاب سوال‌های درست نوشته دبی فورد و ترجمه الهام شریف به ده پرسش ضروری که راهگشای شما به سوی زندگی بی‌نظیرتان خواهد بود، پاسخ می‌دهد. این کتاب سیزده فصل دارد که در ده فصل از آن سوال‌هایی مانند: آیا این انتخاب، آینده‌ای امیدبخش برایم رقم خواهد زد یا مرا در بند گذشته نگه خواهد داشت، آیا در اوج ایستاده‌ام یا فقط برای خشنودی دیگران تلاش می‌کنم، آیا این عمل از روی خویشتن‌دوستی است یا خودتخریبی مطرح شده است. هر روزه همه ما دست به هزاران انتخاب می‌زنیم که زندگی‌مان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بعضی از این انتخاب‌ها جزئی هستند و فقط ممکن است چند لحظه، چند ساعت یا چند روز ما را تحت تأثیر قرار دهند، درحالی‌که بعضی دیگر مسیر زندگی ما را به‌طور کلی تغییر خواهند داد. بعضی از این انتخاب‌ها ساده و بعضی از آن‌ها دشوار هستند. برخی ما را مستقیم به هدف می‌رسانند، درحالی‌که بعضی دیگر ما را با شکست مواجه خواهند کرد. بعضی از آن‌ها به‌شدت مهم و بعضی دیگر به‌طور کلی بی‌اهمیت به نظر می‌رسند؛ اما آنچه همه ما باید بدانیم این است که هر انتخابی می‌کنیم، فرقی ندارد کوچک یا بزرگ، آسان یا سخت، فردی یا گروهی مسیر زندگی ما را تغییر خواهد داد. کیفیت انتخاب‌های ما تعیین خواهد کرد که آیا با ناامیدی دست و پنجه نرم خواهیم کرد یا روزهایی شگفت‌آور؛ یعنی همان زندگی رویایی‌مان در انتظارمان خواهد بود. ”

Local Business Directory, Search Engine Submission & SEO Tools