جهان چگونه مدرن شد

کتاب صوتی

کتاب صوتی جهان چگونه مدرن شد

دوستان عزیز ماه آوا

از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۰ خرید محصولات ماه آوا تنها از طریق پلتفرمهای فروش کتاب صوتی امکان پذیر خواهد بود

اثری از

نام اصلی: how the world became modern

ناشر: نشر بیدگل

سال چاپ: 1399

شابک:

دسته بندی: فلسفی

خلاصه:

کتاب جهان چگونه مدرن شد؟ نوشته‌ی استیون گرین‌ بلت که یکی از پرفروش‌ترین‌ آثار نیویورک تایمز محسوب می‌شود با روایتی جذاب و دلنشین، داستان کاتب جسوری را شرح می‌دهد که با استفاده از مهارت‌های خود به یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های دوران رنسانس اروپا تبدیل می‌شود.

در این کتاب، شما شرح زندگی پوجو براچولینی را می‌خوانید و متوجه می‌شوید که چگونه با استفاده از توانایی‌های شخصی خود به دستگاه پاپ راه یافته است و با استفاده از قدرت خود، کتاب در باب طبیعت چیزها را به صورت انبوه تکثیر می‌کند. به احتمال زیاد حتی خود پوجو براچولینی نیز در جریان نبود که این اقدام وی تا چه اندازه مهم است اما این کتاب در اعصار بعدی بسیاری از هنرمندان و اندیشمندان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و بشریت را به موقیعت کنونی می‌رساند.

بشنوید:

هنرمندان:
صدابردار فروغ بهرامی
تهیه کننده راضیه هاشمی

مدت زمان اثر: 13 ساعت و 46 دقیقه

...

...

دیدگاههای کاربران

تعداد دیدگاه: 0

(برای ارسال دیدگاه حتما باید عضو سایت ماه آوا باشید)

کتاب صوتی جهان در پوست گردو جهان در پوست گردو

استیون هاوکینگ

کتاب صوتی جهان چگونه مدرن شد جهان چگونه مدرن شد

استیون گرین بلت

کتاب صوتی خودآموز فلسفه خودآموز فلسفه

مل تامپسون

کتاب صوتی بندباز بندباز

ساسان حبیب‌وند

کتاب صوتی فهم فلسفه فهم فلسفه

جون ا. پرایس

کتاب صوتی اخبار اخبار

آلن دوباتن

تازه‌های ماه‌آوا

همسر دوست داشتنی مننویسنده: سامانتا داونینگRating Star
نگاهی اجمالی به کتاب

“ کتاب همسر دوست ‌داشتنی من از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز و یو‌اس‌ای تودی بوده و نامزد جایزه ادگار به‌عنوان بهترین رمان اول را با خود یدک می‌کشد. - پشت جلد کتاب همسر دوست ‌داشتنی من: داستان عاشقانه ما بسیار ساده به‌نظر می‌رسد. من با زنی بی‌نظیر ملاقات کردم. ما عاشق شدیم و ازدواج کردیم. بچه‌دار شدیم و به حومه شهر نقل ‌مکان کردیم. شیرین‌ترین رؤیاها و تاریک‌ترین رازهایمان را باهم در میان گذاشتیم. و سپس… از هم خسته شدیم. ما مثل همه زوج‌های معمولی دیگر هستیم. همسایه شما، والدینِ دوست فرزندتان و آشناهایی که دوست دارید آنها را به شام دعوت کنید. همه ما رازهایی داریم که باعث بقای ازدواجمان می‌شود. تنها تفاوت ما این است که رازمان با قتلی همراه است… - قسمتی از متن کتاب: او به این طرف و آنطرف میرود، کیفش را در یک سمت می‌اندازد و کفش‌هایش را هم در سمت دیگری از پا درمی‌آورد. دو لیوان پر از شراب را می‌بینم و او به سمت اتاقش راهنمایی‌ام می‌کند. بعد برمی‌گردد تا نگاهم کند و لبخند می‌زند. با گذشت زمان پترا به نظرم جذابتر می شود، حتی موهای ساده و صافش به نظرم درخشنده می‌آیند و برق می‌زنند. بله به‌خاطر اثر نوشیدنی الکلی‌ست که این‌طور به نظر می‌رسد اما به‎خاطر خوشحالی پترا هم هست که چنین حسی دارم. حس می‌کنم مدت هاست آنقدر خوشحال نبوده و نمی‌دانم به چه دلیل. همین که پترا جذاب است برایم کافیست. به سمتم می‌آید، بدنش گرم است، نفسش در شراب غوطه‌ور می‌شود. لیوان شراب را از من می‌گیرد و روی میز کنار تخت می‌گذارد. تا وقتی‌که در تاریکی هستیم و تنها نور صفحه موبایلم اتاق را روشن نگه داشته، نوشیدنم را ادامه می‌دهم. برای هم مرتب حرف‌هایمان را تایپ می‌کنیم، از حرفهای‌مان خنده‌مان می‌گیرد و می‌خواهیم بیشتر باهم آشنا شویم. ”

شاد ماندن در روزگاران سختنویسنده: اندرو متیوسRating Star
نگاهی اجمالی به کتاب

“ کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت اثر اندرو متیوس، درباره‌ی بازگشت به زندگی از قعر شکست‌ها و ناکامی‌ها، آشنایی با تفکر انسان‌های خوشبخت و گام برداشتن در مسیر خوشبختی است. شاد ماندن در روزگاران سخت، نقشه راه خوشبختی شماست. کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت به شما می‌آموزد که چگونه علیرغم همه مشکلات، احساس خوشبختی کنید و چگونه خود را در هر شرایطی دوست بدارید. اندرو متیوس در این کتاب داستان زندگی انسان‌هایی را بیان می‌کند که با بیماری و اعتیاد و سرنوشت جنگیده‌اند اما هرگز تسلیم نشده‌اند. ”

Local Business Directory, Search Engine Submission & SEO Tools